Pikavippisivuilta asiakaspalvelua chattaillen![]() 22.08.2014 Pikavippifirmat ovat saaneet moitteita huonosta asiakaspalvelusta. Nyt moni yritys on lähtenyt korjaamaan tilannetta netin livechatin avulla.
Pikavippifirmat ovat heränneet siihen, että asiakkaat haluavat saada palvelua. Pikavippialaa on yleisesti moitittu huonosta asiakaspalvelusta sekä niukasta avoimuudesta ja tieton puutteesta nettisivuilla.
Moni firma on korjannut tietoisesti juuri näitä kohtia. Nettisivuille on lisätty tietoa, lainan kulurakenne on laitettu hyvin selvästi esille ja näin avoimuutta lisätty.
Asiakaspalvelua on pyritty parantamaan pitämällä asiakaspalvelupuhelinta auki koko päivän. Lisäksi asiakkaille on tarjottu livechat, jonka avulla asiakas voi kysyä mielessä pyörivän kysymyksen heti, ilman että täytyy tarttua puhelimeen ja soittaa.
Livechatin on ottanut käyttöönsä ainakin Suomen Tililuotto. Suomen Tililuotto tarjoaa 2000 euron luottotilejä yli 20 vuotiaille suomalaisille. |